Teksas Testere Katliamı

Merhabalar ilk yazımı Teksas katliamı hakkında yazmak istedim. Çünkü gerçeken beni korkutan yapımlardan biriydi.(Bu ilk versiyonudur) Sadece ben böyle düşünmüyorum. Amerika ilk izleyenler filmden o kadar korkmuşlar ki salonu terk etmişlerdi. Şaka ama gerçek olan bu olay bu filmin klasikler arasına nasıl girdiğinide gözler önüne sermiyor mu?

“İzlemek üzere olduğunuz film beş gencin ama özellikle Sally Hardesty ve sakat Franklinin başına gelen bir trajedirir.Onların genç olmaları çok daha trajik bir olaydır.Ama çok çok daha uzun hayatlar yaşamış olsalardı bile o gün gördükleri değşeti ve çılgınlığı ne beklerlerdi nede bunu isterlerdi.Sakin bir yaz öğleden sonrası onlar için bir kabusa dönüşür.O günün olayları Amerikan tarihinde en tuhaf suçlardan birinin keşfine neden oldu. Teksas Elektirikli Testere Katliamı.”

Ed Gein’in gerçek ya­şam öyküsünden esinlenilerek yapılan teksas testere katliamı zamanın şok filmleri arasındadır. Malesef şimdi o korkunçlukta filmler izleyemiyor. Korktuğumuz o zamanları gülümseyerek anıyoruz. Çünkü gore filmleri eskilerde çok kanlı olarak kabul eden filmleri geçmiş durumda bizde bu duruma alıştık. Ama Teksas Testere Katliamı Klasikler arasındaki sarsılmaz yerini koruyacaktır buna inanıyorum.

Kötü adamların en unutulmazı, filme adını veren elektrikli testeresi ve çeşitli kurbanların yüz derilerinden yapılmış korkunç maskesiy­le Leatherface – Derisurat’tır.Hala en korkutucu ve unutulmaz korku sineması karakterleri arasındadır. Yılın en dikkat edici filmi olmaya kadar yürüyen diğer adıyla teksas kasabı için 1 dakikalık saygı duruşu istiyorum.

1controversial-gal-texas-chainsaw-massacre_1210899537-000Gerçek bir korku sever iseniz bence bu filmi izlemeden geçmeyin emin olun ki çok şey kaçırmış olursunuz. Çünkü bence Şeytan filminden daha korkutucu olması nedeniyle şu an korku filmlerinin kralı olmayı sürdürür çoğu filminde kendinden etkilenmesin sağlamasıyla tanınır.

Mustafa Türka/GerilimHatti Admin

4 Yorum

  1. Ben bu filmden çok korkumuştum. Galiba siteniz yeni açılmış bu arada size bir hoşgeldiniz demek istedim. takpiçinizim

  2. bahsetmiş oldugunuz filmin 2 sürümü mevcut. 2007 de vizyona giren the begining versiyonu nu az önce iledm ve tek kelimeyle tüylermim ürperdi.
    Gerilim filmi sevenler ; sizlere sesleniyorum ve mutlaka ama mutlaka bu filmi izlemeniz gerektiğine nanıyorum…

    • Gokhan öncelikle selam bende korku filmlerine bayılıyorum teksas katliamının eski ve yeni versiyonlarınıda izledim gerçekten muhteşem filmler ve birde gerçek bir hikayeye dayanıyor olması bu filmleri biraz daha cazip kılıyor bence.

  3. gerçekten süper bir film cidden onun gibi başka korku filmi yok 😀 bunun birde sanırım +21 falan varmıs yasaklanan yada bilmiyorum ama sanırım oda yasaklandıgına göre korkunc olsa gerek 😀


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Bir Cevap Yazın

